- Who am I?

Vem är jag?
Mitt namn är iallafall Nathalie, Nathalie Therese Lindahl för att vara exakt.
Jag föddes 17 maj 1992 i Göteborg och har växt upp med mamma, pappa,
lillebror + styvmamma och styvpappa.
Jag går på Ale gymnasium och läser omvårdnadsprogrammet
i 1:an då jag hoppade av första året men nu är jag back on track!

På fritiden och helgerna gör jag det mesta en tjej i min ålder gör;
pluggar, är med mina vänner, shoppar (ett stort intresse jag har!) och festar.

Har alltid varit väldigt intresserad av allt som har med utseendet att göra; kläder,
hår, naglar, hy, skönhetsprodukter osv. är väl påläst inom dessa ämnen haha! 
Min mamma sa till min pappa precis innan jag hade blivit född att hon hoppades
att jag inte blev tjejig tjej som gillar rosa, kläder och smink utan att jag blev en
pojkflicka. Och pappa sa till mig: Ja, och sen kom du gumman!
Motsatsen av vad min mamma ville ha ;-) Nu får hon bara höra mig gnälla om att
jag aldrig har något att sätta på mig, trots att garderoben är full av kläder haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0