- Copycat

Jag vet, jag borde sova nu.
Men det är så roligt, för jag har nyligen lärt känna en kille som
typ är en kopia av mig!
Han älskar sushi, vit choklad, pringles och inte sourcream som
ALLA ANDRA gör! Han är envis, lat, omtänksam och en dålig förlorare.
Han älskar animerade filmer som t.ex. ice age, madagaskar,
superhjältar osv. Och vi är båda nattmänniskor och sitter oftast uppe
som nu, till mitt i natten och pratar. Båda gillar att hjälpa människor
och vi har exakt samma musik smak! Tycker det är så jäkla roligt
för vi sitter liksom båda: JA! JA! JAG OCKSÅ! Vi har gjort upp att vi
ska ha en kväll med filmmaraton av massa animerade filmer + sushi,
dricka, chips och choklad, can't wait, för det finns en massor av filmer
jag inte sett än! Hahaha.. Jaja, ska sitta uppe ett tag till,
sen måste jag verkligen sova :) Puss sötnosar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0